De Verbeelding
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 wat ik me nu al de hele dag afvraag..

Go down 
+2
Jazz
Cygnus
6 posters
AuthorMessage
Cygnus

Cygnus


Female Number of posts : 151
Age : 49
Registration date : 2010-08-29

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 22:14

Wat voor een forum is dit?
Back to top Go down
Jazz
Forumpoëte
Jazz


Female Number of posts : 5259
Registration date : 2008-01-30

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 22:21

Ik zie het als een soort online stamkroeg.
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 22:43

Mooi compliment Jazz! wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 376408

Zoiets is het wel ja...

Het is ooit begonnen als erotisch forum met een clubje mensen... Van dat clubje zijn er nog maar een paar over die toch wel redelijk op elkaar ingespeeld raakten... De sexuele zaken heb je ook wel besproken en dan ga je over op wat meer algemene onderwerpen...
Een paar maanden geleden heb ik het forum dichtgegooid omdat het hier stil werd, erg stil, gewoon simpelweg uitgepraat, maar ik heb het wel laten staan...

In die paar maanden kwam ik tot de conclusie dat ik nergens mijn draai kon vinden, vooral het niet off-topic mogen gaan droeg daar wel aan bij... Ik hou van inhoud en ik geloof niet dat je strak aan het onderwerp houden dat brengt...
Er waren er nog 2 die me met een half woord zeiden dat ze dit plekje misten en dus heb ik de zaak weer opengegooid, de oude leden een mail gestuurd of ze weer mee kwamen doen en kreeg meteen het idee om op een aantal plekken op het web een oproep te plaatsen voor nieuwe leden: die zijn echt onontbeerlijk is gebleken... En dat blijkt te werken, want we hebben er alweer een flink aantal bij... wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 213595

Ik heb voor ik het opengooide nagenoeg het hele forum leeggetrokken en ben nu bezig oude topics te lezen en ook weer terug te zetten... Sommige topics gaan helemaal nergens over (dat gebeurt ook met off-topic gaan wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 920166 ) en sommige worden gevuld met opmerkingen van mensen die er niet meer zijn...
Al met al als ik alles zo lees kan ik dit forum ook wel typeren als een bij elkaar geraapt zooitje... wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 213595

En nu zien we wel weer waar het heengaat... Ik ben iig blij dat het er weer is en zo bruist op dit moment!

En voor wie het niet weet en nieuwsgierig is: die billen bovenaan in beeld, die zijn van mij... wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 213595
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 23:14

Rainbow wrote:
En voor wie het niet weet en nieuwsgierig is: die billen bovenaan in beeld, die zijn van mij... wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 213595
En de handen op die billen... die zijn van mij! wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 987227
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 23:15

lol!

Ze zijn prachtig lief... wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 240218
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 23:20

Ik weet het. Daarom zeg ik het ook even...
Back to top Go down
Cygnus

Cygnus


Female Number of posts : 151
Age : 49
Registration date : 2010-08-29

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime30/8/2010, 23:54

Hahahaha cute..
Dank je wel rainbow
Duidelijke uitleg, ik vind het wel een leuk forum.
Wat je schrijfti n je tekst, heb ik ook bij veel forums, gewoon weg geen aansluiting kunnen vinden, voel me hier al een stuk meer thuis als op anderre forums, waaar ik al jaren kom.
Dank je wel
Ps. en nee ik wist niet dat dat jou billen waren en rain zijn handen, ma bij deze.
Pps. Er is ergens een foto topic, ik heb het alleen niet kunnen vinden, zouden jullie me weg wijs kunnen maken?
Back to top Go down
Paulus
Forumgoeroe
Paulus


Male Number of posts : 6254
Registration date : 2008-01-31

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime31/8/2010, 11:22

Dit is van oorsprong een forum dat gestart is omdat sommige mensen zich niet goed voelen in strakke keurslijven.

Vriendjespolitiek, achter de schermen geroddel, slecht modereren, op een gegeven moment ben je daar zo vreselijk zat van dat je denkt: En dat kan ik beter.

Vandaar dat Rainbow dit gestart is.
In de praktijk blijkt dat een community onderhouden toch wel weer heel wat anders is dat een forum bijhouden, dus dit forum is wat jij er van gaat maken.

Voor mij persoonlijk?
Ze heeft me gewoon geen keus gegeven wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 98450

Ik vind dat erotiek veel meer is dan een beetje dom neuken. Lekker hoor, dom neuken, begrijp me goed. Maar ik ben eerst en vooral geinteresseerd in de mens. Wie ben je, waar kom je vandaan, hoe ben je zo geworden, wat drijft je.

Ik ben dol op intelligente, wellustige vrouwen met een bizar gevoel voor humor.
Daar kom je niet achter aan de hand van een foto of de melding dat je slikt.

Als een forum eenzijdig is, zie je maar een klein deel van een persoon.
Ik ben veel meer dan dat. Vader, man, zoon, echtgenoot, halve zool, ik denk over veel dingen na en heb zelden gelijk, en dan zijn er nog wel een aantal factoren die me maken tot de persoon die ik ben. Ik ben trots op wie ik ben en wat ik bereikt heb, en doe mezelf te kort als ik me eenzijdig moet profileren als snelneuker of vader.

Die ruimte zou er moeten zijn, en dat is wat mij betreft het streven voor het forum wat ik me nu al de hele dag afvraag.. 987227

Ik ga zo de slaapkamer schilderen, en dat draagt bij aan mijn seksleven Cool
Back to top Go down
http://www.download_a_life.com
Angel
niet meer lid



Female Number of posts : 86
Registration date : 2010-08-31

wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime31/8/2010, 11:26

@paulus : Amen..

Er is ook meer als seks, en je bent ook meer als "dat geile meidje" of "die sletterige vrouw", of vul maar in.

Het is juist dat "meer" wat je mens maakt, en het is ook dat "meer" wat invloed heeft op je leven en op de manier waarop jij seks hebt, en je seksualiteit beleeft.

Erotiek is inderdaad de som der delen.

Gr. Angel
Back to top Go down
http://erotic-heaven.nl
Sponsored content





wat ik me nu al de hele dag afvraag.. Empty
PostSubject: Re: wat ik me nu al de hele dag afvraag..   wat ik me nu al de hele dag afvraag.. I_icon_minitime

Back to top Go down
 
wat ik me nu al de hele dag afvraag..
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
De Verbeelding :: De openbaring-
Jump to: