De Verbeelding
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...

Go down 
+14
zomer
Loesje
Lithaya
cutestel zij
Dman
Momalo
Vlammetje
Serafijn
Mare
Rainman
Paulus
CW
Jazz
Rainbow
18 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next
AuthorMessage
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime6/8/2008, 21:11

De afstand tussen aarde en mars varieert tussen van 60 miljoen tot 380 miljoen km. Nasa zal niet de langste afstand genomen hebben, maar waarschijnlijk ook niet de kortste, dat hangt van meer factoren af... Maar ik neem even de 60, dat is in het voordeel van de Betuweroute Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 920166

Betuweroute: 38 miljoen dollar per km
Marslander: 7 dollar per km

Maar ja, echt eerlijk is het niet. De marslander heeft geen rails nodig Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 920166
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime8/8/2008, 11:08

13 procent van alle seksueel actieve heteroseksuele vrouwen is allergisch voor het sperma van hun partner.

Joran toch onschuldig? Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 600211
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime11/8/2008, 19:34

Meer seks om zwanger te raken

Koppels die moeite hebben met zwanger raken, moeten simpelweg meer seks hebben. Dit werkt minstens zo goed als de meest gebruikte behandelingen, vertellen Britse wetenschappers.
Een publicatie in het tijdschrift British Medical Journal raadt vruchtbaarheidsklinieken aan om stelletjes eerst maar met lege handen naar huis te sturen.

Wel moeten de klinieken advies geven over hoe vaak en wanneer de koppels het beste seks kunnen hebben. Vruchtbaarheidsmedicijnen als Clomid en kunstmatige inseminatie werken namelijk niet zo goed als gedacht.

Vaak blijkt dat de stelletjes niet genoeg seks op het juiste moment hebben. De vrouw is het vruchtbaarst in het midden van haar cyclus, tussen twee menstruatieperioden in. Maar de wetenschappers zeggen daarbij dat je nooit té veel seks kan hebben, dus het mag ook buiten deze vruchtbare periode.

Mannen die een lage hoeveelheid spermacellen produceren, kunnen dit verbeteren door juist vaker seks te hebben. Dagelijks seks hebben, is dan het beste. Ook kunnen de stelletjes hun leefpatroon wat aanpassen.

Genoeg bewegen, gezond eten, stress vermijden en stoppen met roken, kan al veel schelen. Als zelfs dit niet helpt, kan tot IVF worden overgegaan. Dit is in bijna 22 procent van alle gevallen succesvol.


Soms is het zoooooooooooo simpel... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 600211
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
CW
Goeroe der Nederlandsche Taal



Male Number of posts : 1197
Age : 68
Registration date : 2008-04-04

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime11/8/2008, 23:15

Mensen nemen tegenwoordig nergens meer verantwoordelijkheid voor. Zelfs niet voor sex. Triest eigenlijk ...
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime19/8/2008, 11:58

De hoeveelheid testosteron die een gemiddelde westerse man aanmaakt is de afgelopen 2 decennia met 20 procent gedaald.

Shocked geen wonder dat 'de holbewoner' zeldzaam wordt... No
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime19/8/2008, 12:36

Rainbow wrote:
De hoeveelheid testosteron die een gemiddelde westerse man aanmaakt is de afgelopen 2 decennia met 20 procent gedaald.

Shocked geen wonder dat 'de holbewoner' zeldzaam wordt... No

Maken vrouwen dan meer testosteron aan? Iemand moet het toch doen... Krijgen vrouwen straks een lul Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 920166
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime19/8/2008, 12:53

en de baard in de keel...

sjies, dan vergissen ze zich aan de foon nog vaker... nu doen ze dat alleen als ze jou aan de lijn hebben, maar dan ook als ze mij aan de lijn krijgen... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 600211
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime20/8/2008, 09:56

Vrouwen zijn dagelijks ongeveer een half uur bezig met wassen en stylen van het haar en hebben twintig minuten nodig voor de make-up. Ook zijn ze nog eens 15 minuten bezig met het lakken van de nagels.

Hoe lang???? Shocked
Half uur voor het haar? Haar voor haar goed leggen?
Kwartier voor makeup? Wat smeren ze er dan allemaal op???
Jeee zeg, daar heb ik echt geen tijd voor, laat staan zin in... En toch sta ik iedere ochtend strak in model op het schoolplein... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 213595
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Jazz
Forumpoëte
Jazz


Female Number of posts : 5259
Registration date : 2008-01-30

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/8/2008, 20:34

De brownies van Rainbow zijn lekkerderder dan die van de markt Very Happy
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/8/2008, 23:13

Jazz wrote:
De brownies van Rainbow zijn lekkerderder dan die van de markt Very Happy

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 376408
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/9/2008, 11:16

In 1970 had 80 procent van alle Nederlandse vrouwen van 20 jaar oud nog nooit gemasturbeerd. Rond de eeuwwisseling was dat percentage gedaald tot 20.
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Serafijn
Komtwelgoedschatje
Serafijn


Male Number of posts : 9865
Age : 40
Registration date : 2008-08-10

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/9/2008, 15:57

Kan me daar toch moeilijk een voorstelling bij maken...En ik ben ook benieuwd waneer de man eens wordt bekeken.
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/9/2008, 20:15

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen... De eerste keer dat ik masturbeerde was ik 29... En dat kwam gewoon door de manier waarop er bij mij thuis tegen sex aangekeken werd. Sex is vies, maar mannen mogen dat wel, want die kunnen het ook niet helpen dat ze vuilak zijn...
En dat was in de jaren 70 nog veeeeel erger dan nu...

Ik denk dat het percentage mannen heeeeel laag is... Nul misschien nog net niet omdat er toch nog enkele streng gelovige gemeenschappen zijn...
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Serafijn
Komtwelgoedschatje
Serafijn


Male Number of posts : 9865
Age : 40
Registration date : 2008-08-10

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime26/9/2008, 22:29

Mmh...bij mij was mijn opvoeding qua sex ook gewoon veel openere...de sexboekjes van mijn vader lagen niet verstopt ofzo en ik heb vanaf vrij jongen leeftijd zelfs al weet gehad van het sexleven van mijn ouders. Geen trauma's aan overgehouden.

Sterker nog...als ik mijn eigen sex-zooi liet slingeren (onder een kussen of iets dergelijks) dan werd dat gewoon netjes in de daarvoor bestemde la gedaan Razz

Maar goed...gezien mijn huidige vriendin kan ik me er misschien ook wel iets bij voorstellen...maar van huis uit komt het me wat onbekend voor
Back to top Go down
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime27/9/2008, 22:14

En dan is Nederland seksueel gezien nog heel vrij, zelfs in de jaren 70. In andere landen zal dat percentage van 80% nu nog van toepassing zijn. Denk maar eens aan de VS... Vergeet even de paar grote steden, maar alles wat er tussen ligt.
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime30/9/2008, 16:12

het weetjevandedag van vandaag:

Ruim 50 procent van alle Nederlandse vrouwen praat liever met een goede vriendin dan met hun eigen partner.

Dat is toch niets nieuws? Shocked
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime9/10/2008, 08:55

Het eerste bericht over het niet behalen van de doelstelling van de filevrije dag is vanmorgen om 6.25 neergezet...

lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
CW
Goeroe der Nederlandsche Taal



Male Number of posts : 1197
Age : 68
Registration date : 2008-04-04

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime9/10/2008, 20:04

Aan mij heeft het niet gelegen! Normaliter is donderdag mijn Amsterdam-dag, maar ik heb alle afspraken geweerd en ben lekker op de fiets naar onze vestiging in Rotterdam gegaan.
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime16/10/2008, 09:42

De fiat 500 vinden de meeste vrouwen de meest sexy auto ter wereld! Vergeet het dus maar met je dure leasebak en je Ferrari kan je ook thuis laten. Een volbloed Fiat 500 is dé auto volgens een Britse studie.
Ook erg sexy is op de tweede plaats de Jaguar XF en als derde de Mini Clubman.


Shocked

Ik heb gisteren het fiatje gezien en het is een bijzonder schattig ding, maar schattig en mannelijk vind ik geen goede combi... En de manier waarop de mannen zich dubbel moesten vouwen om in te kunnen stappen vond ik toch ook verre van sexy...
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime16/10/2008, 22:00

Ben ik blij dat ik een "sexy" gezinsauto heb.
Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 600211
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime16/10/2008, 22:12

ja nou... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 301497
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Jazz
Forumpoëte
Jazz


Female Number of posts : 5259
Registration date : 2008-01-30

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime17/10/2008, 08:52

Rainman wrote:
Ben ik blij dat ik een "sexy" gezinsauto heb.
Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 600211

Zit wel meer bewegingsvrijheid in Cool
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime17/10/2008, 08:58

moeten we dan toch eens uittesten...

ow... morgen zitten we er zonder gezin in... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 820512
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Rainman
Forumheld!
Rainman


Male Number of posts : 1999
Age : 50
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime17/10/2008, 21:09

Moeten we die bewegingsvrijheid morgen maar eens benutten...
Back to top Go down
Rainbow
Admin
Rainbow


Female Number of posts : 34513
Age : 52
Registration date : 2008-01-28

Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime20/10/2008, 12:59

minder lang tutten van te voren... misschien dat het er dan nog eens van komt... Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 44737
Back to top Go down
http://de-verbeelding.heavenforum.com
Sponsored content





Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...   Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes... - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Onzinnige, maar toch belangrijke weetjes...
Back to top 
Page 2 of 21Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
De Verbeelding :: De openbaring-
Jump to: